Studentermedhjælper til administration


Vil du være en del af en branche, som bidrager til at forbedre danskernes sundhed, velvære og hygiejne? Kosmetik- og hygiejnebranchen søger en selvstændig og systematisk studentermedarbejder til alsidige opgaver i foreningens medlemssekretariat.

Du bliver del af et lille sekretariat og du får både ansvar for dine egne opgaver og for opgaver, som du skal løse sammen med dine kolleger og vores medlemmer.

Dine primære opgaver:

  • Vedligeholdelse af CRM-system til medlemshåndtering
  • Indsamling og bearbejdning af branche- og medlemsstatistikker
  • Forberede mødeoplæg
  • Håndtering og besvarelse af medlemshenvendelser
  • Vedligeholdelse af hjemmeside
  • Hjælpe med afholdelse af møder og arrangementer
  • Diverse administrative opgaver

Vi lægger vægt på at du er:

  • Selvstændig og systematisk
  • Analytisk og har flair for tal
  • Forståelse for og lyst til at arbejde med forskellige it-platforme
  • God til at have mange bolde i luften på én gang
  • Udadvendt og trives i kontakt med kolleger og medlemmer
  • I gang med din universitetsuddannelse og har læst i minimum to år.

Arbejdstiden er 10-15 timer om ugen. Løn efter aftale. Vi bor centralt i København og har en dejlig frokostordning.

 

Ansøgningsfrist: 21. maj 2021.

Tiltrædelse: Snarest muligt.

Send din ansøgning samt CV til adm. direktør Helle Fabiansen hf@kosmetikoghygiejne.dk. Skriv ”Studentermedarbejder” i emnefeltet. Du er velkommen til at kontakte Helle på tlf. 26 89 30 27.

Kosmetik- og hygiejnebranchen: Den danske brancheforening for danske og internationale medlemmer, som fremstiller og leverer produkter, der hver dag gør en forskel for samfund og forbrugere. Vi skaber værdi for vores 90 medlemmer gennem adgang til ekspertviden, politisk indflydelse samt faglige netværk.