Denne seminarrække er for dig, der arbejder med marketing og salg og ønsker at blive inspireret til at tage din markedsføring til næste niveau. Seminarrækken har hvert sit fokus inden for marketing.
Programmet og datoer vil blive offentliggjort løbende.
Seminarpakken indeholder tre seminarer:
- Skab resultater med influencermarketing afholdt d. 02. oktober 2024
- Implementering af AI i salg og marketing blev afholdt d
- Fremtidens e-handel og data
Andet seminar: Implementering af AI i salg og marketing
Vi glæder os til at byde jer velkommen til et spændende arrangement om, hvordan kunstig intelligens (AI) kan styrke jeres marketings- og salgsstrategier.
Teknologien udvikler sig med rivende hast, og AI er i dag en af de mest banebrydende værktøjer, der kan hjælpe virksomheder med at forstå deres kunder endnu bedre, skabe mere målrettet kommunikation og optimere kampagner.
På seminaret vil dygtige eksperter på området dykke ned i, hvad AI er, og hvordan det kan bruges til i salgs- og marketingsøjemed. Og så får vi besøg af Matas, der fortæller hvordan de konkret anvender AI til at skabe værdi i deres forretning. Afslutningsvis stiller vi skarpt på, hvordan AI kan effektivisere og optimere salgs- og markedsføringsprocesser i B2B-sektoren gennem praktiske eksempler og demonstrationer.
Arrangementet er skræddersyet til salgs- og marketingansatte inden for kosmetik- og hygiejnebranchen, der ønsker en dybere forståelse af og konkrete eksempler på, hvordan AI kan anvendes til at styrke både salg og markedsføring.
Program for dagen
10.00-10.15 | Velkomst med kaffe |
10.15-11.15 | Hvad er AI, og hvordan bruger danske virksomheder AI i dag? Med udgangspunkt i Dansk Erhvervs nyeste AI-analyse stiller de skarpt på, hvilke gevinster virksomhederne opnår ved at implementere AI i deres strategier. v. Christian Bech Nørhave, chefkonsulent Dansk Erhverv |
11.15-12.15 | Hvorfor integrere og implementere AI? Hvordan gør Matas konkret brug af AI, og hvordan har det skabt værdi for deres virksomhed og kunder? v. Janne Andersen, ansvarlig for Matas Corporate Marketing. |
12.15-12.45 | Frokostpause |
12.45-13.45 | En gennemgang af, hvordan AI kan effektivisere og optimere salgs- og markedsføringsprocesser i B2B-sektoren. Du vil lære om kvalificering af leads, lead nurturing og optimering af salgspipeline ved hjælp af AI, samt hvordan AI kan personalisere og automatisere marketingkampagner. Med praktiske eksempler og live demonstrationer, vil du få en overordnet indsigt i de nødvendige skridt for at implementere AI i din egen organisation. V. Michael Rurup Andersen, ekspert i AI og B2b-markedsføring. |
13.45-14.00 | Opsummering og tak for i dag. |
Pris:
Seminarpakken er gratis for vores medlemmer.
Seminaret vil foregå på Scandic Spectrum i København
For ikke-medlemmer er prisen 1.999,95 kr. ekskl. moms pr. seminar.
Bindende tilmeldingsfrist d. 6. november, hvorefter der vil være et no-show gebyr på 500 kr.